lördag 25 juli 2009

the rakes...

....kan vara världens bästa band. Jag är lite sen jag vet.

Jubbejubbejubb hela tiden. Bad om ledigt fredag lördag, fick ledigt lördag söndag (nästa vecka, samt att det var ett missförstånd, försent att ändra dock) = missar the national, yeah yeah yeahs, vampire weekend, ra ra riot, mstrkrft och jigga på fredagen. Får nöja mig med: tool, arctic monkeys, the ting tings och cool kids på lördagen, kanske går söndagen med dock, då spelar coldplay (vill inte direkt se), mgmt, echo and the bunnymen, we are scientist, lykke li och etienne de crecy. dock är fredagen min dag då jag gärna hade sett the national och yeah yeah yeahs, dem kmr tillbaka i höst dock...så ingen stress.

Annars är allt bra, fick höra att jag kanske var lång för att vi åt mkt ost i sverige, kunde inte riktig koppla längden med osten, men det kunde han. Har också fått höra av en mörkhyad hemlösperson (comedian) att det värsta han kunde säga till min morfar var att han var hans son. jag gav han en dollar, mest för att han skulle gå iväg.

Nu ska jag kolla ett avsnitt Friday Night Lights, sen ska impa gymma....stark kille detta.

pzzzz&bzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar