måndag 27 juli 2009

monday

måndag eftermiddag, en tung skalle med gelatineradeben..ligger på soffan då det regnar utomhus. hade planerat att åka downtown med min bok, och läsa idag. Det sprack dock när jag vaknade tolv, tog mig ut från lägenheten två, köpte en kaffe och hörde en smäll. det var inte en pistol som jag trodde först utan det var åska, och så öppnade himlen sig. min skjorta som redan innan var lite genomskinlig klistrade sig mot min magnifika kropp och jag valde att vända och ta mig upp här igen. Det ser dock ut att spricka upp, så jag ska ta mig ut och möta upp mista.phil. Inget direkt planerat, tror vi går ut och går en vända, kanske kollar en bio. Har dock en känsla av att vi kommer hamna på bua......vem vet? Sena skiftet börjar i morgon. Längtar efter min kamera, så mkt att fota. Har dock planerat x antal saker att fotografera, dem finns nedskrivna i en liten bok. Så när laddaren anländer ska jag börja beta av det.

So long cowboy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar