tisdag 7 juli 2009

poem in the dark

Alo,

fartfylld helg, sondag downtown, dinner @ http://www.smorgaschef.com, oplanerad men intressant. Den fortardes med tva kvinnor och tva man. dock fororade vi en man pa vagen. han sa jag dor, sen gick han. i samma veva dok huvudratten upp. han e fransk. vi spatserade glatt vidare till en jazz bar. skon musik och skont hang. en prakt sondag med andra ord.

mandagen var det walkabout, fixade bankkonto klippte mig (en ryss, som inte ens fragade hur jag ville ha det utan hogg in direkt) slut resultat blev bra dock. eller iaf hyfsat, saknar min langa kalufs. signade upp pa ett gym for att kunna att obegransat med mayo a la kiff style. dar traffade jag claus (las klas) som var personlig tranare med en feminin betoning. verkade trevlig dock. efter det firade vi gymmedlemskapet med en drink i solen, dock sa var det happyhour och alla tyckte det var sa himla billigt, sa vi blev sittande dar i 5 timmar, det dok upp mer folk pa vagen och vi vandrade till en narliggande resturang, dar mat fortardes. manga var trotta men vi beslutade oss for att jobba vidare, hamnade pa ett skont hak dar drinkarna fortsatte falla in framfor en, snubblade pa en hells angels liknande snubbe som satt och skrev dikter, jag trivdes givetvis med honom och satt och spanade i nagra timmar med honom. nar jag tittade upp fran det var det hyfsat dimmigt, och klockan hade slagit fyra. snubblade in i en taxi och tog mig hem.

i dag har jag varit riktigt slo, bara vandrat omkring och kollat folk och omgivningen, det r stort har. men jag trivs med det.

nu ska jag upp och lagga mig, det r trots allt en tidig morgon i mrgn!

hoppas alla mar som dem fortjanar.

jag gor det iaf :) pa aterseende

1luv

ps gymkillen sa att vi skulle fa ett "sweeeet welcome pack" bestande av en skopase med kvitto i...det r vad jag kallar sweet. ds

1 kommentar: