måndag 13 juli 2009

221 Ave B

Aloha,

precis bäddat sängen, saknar fortfarande täcke dock. men det lär inte behövas i denna hettan.
har varit fartfyllda dagar på sistone, träffat vänner härifrån, samt vänner hemifrån. kul å se ansikte man känner igen, som dessutom är trevliga och roliga. jobbet har rullat på, ganska tråkigt men inte mkt å klaga över. så nu har jag alltså flyttat, har flyttat in alla mina saker, packat upp, vikt in det i den ringrostiga gardroben. hängt upp foto ala bizzejossanemmasoffie, samt ett brev från min diktskrivande kompis evan. det är dock väldigt tomt, så ska försöka inhandla lite dekorativa saker att hänga upp. lägenheten är ganska schaskig, men mööbra prajs. å gitt område. lördagen var vi och drack drinkar på ngn bar med jubbestyrkan, vi drog senare vidare till hotell london, söndagen såg i princip ut som förra måndagen, vandrade runt under dagen, besökte stora delar av central park. på eftermiddagen gick vi och drack drinkar igen, sen var det ett goodbye party för en ny vän. jag somnade in ganska tidigt framåt småtimmarna, följde med ett gäng till en kareokebar. bissarrr kareokebar, alla fick varsitt rum, jag var redan då halvtutslagen, måste lära mig ta ett glas vatten imellan öldrickningen.

mår som jag förtjänar idag. och orkar faktiskt inte skriva ngt speciellt. det har hänt enheldel konstiga saker (läs roliga). men återkommer med det när jag är mer fitforfight.

entourage väntar.

1luv

ps. har glömt kamera laddaren i swe. därför jag inga bilder kmr upp.ds.

2 kommentarer:

  1. http://www.nyinewyork.com/
    Qba

    SvaraRadera
  2. tack, borde kanske fatta vem Qba var, men gjorde inte det ;)

    SvaraRadera