måndag 20 juli 2009

I love it.

Vad ska man säga? Fy fan vad bra stad.

Här finns allt man behöver inom ett 15 minuters avstånd, och då har jag bara sett en väldigt liten del. Har vandrat som en maratonvandrare idag. Dock bestämmdes det att tempot skulle dras ner lite, då andy warhol inspirerade baren/klubben igår, fortfarande dunkade lite lätt i bakhuvudet. Tog oss till west village idag, vandrade runt i detta fabulösa område, som hade gjort vilken mysigperson som helst knäsvag, så fabulöst. Mindre gator, mer resedential, mindre trafik. Affärer på hörnen av varje block, ja grymt helt enkelt. Vandrade genom meatpacking district också, vilket är grymt vackert. Jag vet inte vad jag ska skriva. Är bara riktigt nöjd. Allt det här är precis som jag tänkt mig, och jag hade så gärna delat denna staden med alla som jag känner så mkt för. För det är i princip det enda som saknas.

Blev extra nöjd ikväll också, när jag har en laundryshop på hörnan, där jag kan lämna min kläder och få dem tvättade, strykna och vikta...på samma dag. Å ja, det kostar i princip ingenting. God bless asia.

wow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar