onsdag 8 juli 2009

$12.95

då jag betalar US$12.95 för det här får jag skriva ett kort men koncist inlägg! jag ska inte särskriva jag ska inte särskriva. jag gör mitt bästa. tillbaka till jobbet idag. tråkig dag. har stått stilla och titta hela dagen. i morgon ska jag gå vidare. sen ska jag nog dricka öl med philip på kvällen. sen ska jag jobba igen. söndag ska jag på en avskeds fest till en kompis jag träffat en gång. annars har jag inga direkta planer. tkr det är skönt att ta dagen som den kmr, att upptäcka nya saker varje kväll när jag jobbar och dag när jag e ledig. har hängt endel i området jag flyttar till på måndag. såg först lite dodgy ut. men har kommit fram till att det är grymt. läs på wikipedia. nu ska jag streama sista säsongen av arrested development.

med kärlek, e.

rockers4life

4 kommentarer:

  1. Det låter som att du har kommit en bit, fint att du träffat vänner och undersökt en väldigt liten del av U.S.A.
    Här hemma är det drygt utan dig, jag saknar dig väldigt mycket!
    Hookar up så att vi kommer snart hoppas jag...

    Keep on going with the blog!
    1love

    SvaraRadera
  2. S.P.R.O.C.K.E.R12 juli 2009 kl. 06:27

    Yea we are living the sprocker lifestyle, and it rocks!!

    SvaraRadera