söndag 5 juli 2009

Dolken

Hola....

Hoppas alla mar bra, och att ni trivs med vad ni gor :) har jobbat i typ en vecka. har gatt bra, far tom lite berom :) Borjat hitta pa lite saker, var pa en bar i fredags, ingen tapp men riktigt nice, motte upp phil och en av hans kompisar i en park, dar mat fortardes, och ol dracks ur brunapapperspasar. blev hiphop musik den kvallen. riktigt soft tak bar, med utsikt over storre delar av manhattan. fortarde 5 ol en mojito och ngra tequilla som en mkt marklig amerikanre bjod pa. baren runt. jag var hedrad att fa delta. upp och jobba dagen efter, just det det var deras nationaldag. ganska seg och lang dag, som avslutades med en bbq hemma hos en kompis till en kompis. trevlig soppa och gott kott. Idag har jag atervant till apple store efter ett 7-4 pass. Ska vanta in alexandra (slutar 8a) sen ska vi ga och kaka och fortara drinkar i soho. ser framemot det.

Har aven avslutat ett ganska trott kapitel i mitt forna liv. med kunskapen om otrohet fran hennes sida och ondska som inte respekteras fran min sida langre. en utnyttjad liten skol pojke kan man inte vara hela livet. sa tack for kaffet. viele gluck pa dina nya rampage rundor. hoppas inte ngn dor pa kuppen.

ljuga ar fult. tvs ggr fulare

Annars sa saknar jag alla valdigt mkt, och skulle vilja dela mina upplevelser med er alla.

1love Emil

Ps. Ska fotta i mrgn och adda, men ar fortf utan internet, iaf i en vecka till. ds.
Ps2. Man far kommentera, vill man inte kommentera far man maila @ e.ekberg@gmail.com (roligare an fb). vill man inte maila far man ringa (nr pa fb) vill man inte det far man smsa pa samma nr. vill man inte det far man msna mig eller fba mig. vill man inte det forstar jag inte varfor man laser :) ds2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar