lördag 26 september 2009

jag

har utan tvekan varit på det den bästa föreställningen i mitt liv. jag har varit på en heeeeeeel del konserter, vissa bra andra sämre andra riktigt bra. men hur kan man sporta en show i kanske den mest kända byggnaden på manhattan. hur kan man sporta en show bredvid tavlor från kandinsky? fy fasen säger jag bara, inte bara lokalen..efter förbandet "i am in you" som också var magiska, höll eugene från flight of the concords show...följt av två dikt läsare som gjorde sin grej.................men sen kom han på julian plenti....paul banks.....var det nostalgik eller bara sant nöje. jag diggade iaf igenom en konsert som antagligen hade den perfekta längden men som ändå kändes kort. je'adore. kmr tillbaka i november. har redan köpt biljetter. och älskar han samt guggenheim. lit var ba dessutom. kärlken va bra men torr i slutändan. är man inte på humör så e man inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar