söndag 30 augusti 2009

efter....

....19 timmar på jubbe....nynnar jag på....


...och somnar sakta men säkert in.


Kram

onsdag 26 augusti 2009

Gissa personen 3

07.30

..ska jag upp....

men kan inte sova.

Tittar på bilder och känner glädje över hur värdefulla alla ni är.
Ni gör min dag värdefull.

Frågar på att Andy Rourke är resident dj på Beauty Bar på onsdagar?

måndag 24 augusti 2009

magical...

....night again with Mr. Phil...


Kram...


Hej The Horrors:


Across the pathless sands
Through jungle, blind I run
No guide taken in hand
And no idea where to turn

No sanctuary found
I tear myself in two
I pray for scarlet fields to save me
Whole and white and pure


Hej, Blekinge, Eslöv, London, Sösdala mm



fredag 21 augusti 2009

why do they die so young?


Jag sitter och lyssnar på musik.
Samt tänker lite allmänt.
Är det bara jag eller är dagens så kallade stjärnor och människor sämre än vad de var 20-40 år sen?
Jag ser inte samma passion från spelare, musiker eller människor idag, som kunde beskrivas då. Folk som inte lämnar ngn bakom sig, vare sig du åker ner ett snäpp, går upp ett snäpp eller står totalt stilla på samma position.

Varför dör alltid de bästa människorna, när vi behöver dem som mest?
I am wondering what shall come next.


torsdag 20 augusti 2009

onsdag 19 augusti 2009

Hej Anna

‘Cause I don’t remember
Love needles and the hay
The life I knew by heart and lived everyday
The secret codes and signs
You and I eye to eye
Wake me up, hurt me, you have to!
I forgot how to cry

tisdag 18 augusti 2009

www.savedtatto.com


Precis inhandlad.
suggest your friends to join twitter:

twittra på, trivs en tjuga.

För ngra månader sen föraktade jag bloggar, och allt som följde med.

Nu bloggar jag och tvittrar.

å har läsare från byar i sverige som jag inte visste fanns.

vem känner jag i blekinge och eslöv tex?

måndag 17 augusti 2009

Hej Julian.

In your eyes
I've been televised
Great big lies
As evil as you flies
It take to grow wise
I desclassify

Oi!

2 down 1 to go.

Ledig tisdag.

Ps. Grattis kvinnan i mitt liv.

söndag 16 augusti 2009

undrar..

...om Andersson, Nillon...fortfarande är vid liv...eller om Linnea har förgiftat honom.

Är precis hemkommen från bio...Ganska lagom att slinka in på bion 00.20...
Såg district 9, intressant..men inget jag rekomenderar 100%.


Fredagen 14 Augusti:

edit. gick inte att lägg upp ikväll.

fredag 14 augusti 2009

Song of the day, week, month maybe even the year.

is...

..out and about.

twittrar numera frekvent...tack vare mats. han underhåller mig...jag undrar om jag underhåller ngn där :)

torsdag 13 augusti 2009

hittills...

...idag....vaknat, somnat om...vaknade igen, steg upp duschade. Tog en cappuccino på B-CUP, vandrade till union square. Tog tunnelbanan till 59th and 5th hämtade min lön (som saknade minst 700 dollar..perfekt), gick till Metropolitan Museum of Arts, studerade..diverse konstverk. Bland annat från Pollock, Warhol och Bacon (i like på facbook). Vandrade vidare och drack en apelsinjuice, till den färskpressade juicen förtärdes en macka med salami a lá milano..vidare till carlyle hotell, en mojito...vidare till lowell hotell, först en öl sedan en titt på tre suites (magnifika). Vandrade tillbaka genom upper east ner till 59th and 5th...tunnelbanan tillbaka till 14th street (union square)...vandrade hem. Nu vila innan, sushi lounge och drinkar. Ikväll ligger valet mellan Marquee och Webster Hall (ladies night, I like igen).

Puss.